Så har jag bockat av årets mc-mässa



Så var årets mc-mässa över för min del, vet bara inte vilken i ordningen det är. Det har genom åren blivit en liten tradition, att få kicka igång säsongen med ett besök på mässan. Redan efter ett par steg innananför dörrarna känns mc-säsongen på g.
Men inte bara nya motorcyklar på mässan, träffade även en gammal vän som jag har till försäljning
Tittade på den nya Triumph Tiger 900  med en hel del uppdateringar både på motor och elektronik, där de flesta uppdateringarna ligger på GT pro och Rally pro modellerna.Någon motorcykel affär blev det inte, men det var inte heller planen. Nöjer mig med min Tiger 800 xcx, så den får fortsatt förtroende. Nöjd med att gå runt och titta på allt ögongodis och även på de lite äldre årsmodellerna. Lite shopping gick inte att undvika, så några kassar fick jag med mig hem.
Nu väntar jag på vår och värme. Även att temperaturen visar på +7° och barmark i slutet på januari, så avvaktar jag åtminstonde februari ut innan årets Tigersläpp.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar