Smiley



Lämnar garaget med ett leende på den lilla svarta 

Idag får Tigern stå tillbaka till förmån för en tur med Himalayan. Har inte blivit så många mil på den, mest för att Tigern har varit på lite längre resor i Norge.  Men nu ska jag med hjälp av Grusvägskartan rätt ut i spenaten och leta upp lite goa grusvägar, plockar med mig lite kameror och drönare och hoppas stöta på något ödetorp. Foton jag hoppas kunna ha som förlagor till nån akvarell i vinter, har haft ett alldeles för långt uppehåll med målandet, men nu har jag givit mig själv löftet att komma igång till hösten.


Kör mot Lekeryd ser om det går att runda Ylen och Nätaren till att börja med, en runda på tio mil totalt. Nya vägar och utsikter, en del fyrbenta hästkrafter som det gäller att ta hänsyn till. Men drönaren fick stanna i ryggsäcken den här gången. Några foton och ett par minuter med Goprokameran blev dagens facit förutom en fantastisk fin tur på Himalayan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar