Väster eller österut


Dags att fundera ut en tur på 70-80 mil med Tigern, innan det blir dags och beställa 1000 mila service. Väst eller ostkust beror på vädret, så riktning kan jag vänta med tills det är dags att rulla ut ur garaget. Tänker kombinera två intressen, åka båge och fotografera, inspirationsfoton som jag hoppas att kunna använda till höstens akvarell målningar. Laddar packningen med lite kameror, tält och spritkök, det blir lite lättare att ta vara på dom bästa fototimmarna kvällar och tidig gryning när man campar, hoppas på bl.a fin morgondimma. 

Vägvalen blir lite slingriga och roliga mc-vägar, försöker välja bort dom stora vägarna så långt det går. Fast jag är nog tvungen att begränsa milen lite då jag har 11 mil till Triumph verkstan, men upp till 80 mil funkar hur som helst. Bågen är tankad och kedjan är rengjord och sprejad, så nu inväntar jag sol och måndagmorgon







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar