En liten TET sväng

Klarblå himmel och inte ett moln, ja åtminstone på förmiddagen, ett par mackor  en termos och en läsk det var hela packningen förutom en GoPro på hjälmen. Tanken var att kliva på TET spåret i Ljungsarp för att ta mig norrut, men inte längre än till Sandhem det var planen för dagen. Lite längre fram tänker jag fota lite byggnader, övergivna ladugårdar och torp, vilket jag tror går att finna om man följer TET spåren Bilder som jag hoppas kunna måla under vintern.


Men just nu en liten koll hur avancerat och hur det går att följa spåren samtidigt som man respekterar skyltning och vägbommar.  Vid ett par tillfällen blev det några omvägar men det är nog så man ska använda TET till, som en grund och respektera boende och brukare efter spåret.


En fin runda med Himalayan blev det till slut , vackert väder ett ödetorp jag nog skulle fotograferat, en gofika i det fria och en pralin i Sandhem fick avrunda den här TET svängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar